Wednesday, February 27, 2013

Mencari Part-time di rumah

Berminat untuk mencari part-time di rumah??


Ingin membantu saya untuk menjadi rakan downline @ dropship??

Apa yang dimaksudkan dengan agen dropship?
------------------------------------------------------

Agen dropship adalah ibarat sales representative bagi sesebuah perniagaan. Tak perlu mengeluarkan sebarang modal. Apa yang perlu ia kongsikan kebaikan dan manfaat produk yang ingin dipromosikan.

Selepas menerima tempahan, agen dropship akan memaklumkan kepada pengedar dan pengedar akan menguruskan semua hal yang berkaitan dengan penghantaran produk kepada customer.
...

Apakah kelebihan menjadi agen dropship?

Agen akan menerima sedikit bayaran untuk produk yang terjual.
Sebagai contoh dalam Euphoria, kita menjual trial pack set B RM80. Jika agen dropship adalah ahli Shaklee, maka beliau layak mendapat RM10 ke atas satu jualan trial pack set B.
Maka customer perlu membayar RM80 kepada agen dropship dan agen dropship perlu membuat bayaran RM70 kepada pengedar yang menguruskan penghantaran trial pack set B tadi.

Sekurang-kurangnya agen tadi menerima RM10 sebagai saguhati mempromosikan trial pack set B tadi.

Bagaimana pula bagi agen dropship yang bukan ahli Shaklee? Maka si agen dropship hanya layak menerima RM5 sahaja di atas setiap penjualan trial pack.

Apa pula untungnya jika pelanggan membeli pek botol? Dikala itu sangat bagus untuk agen dropship yang menjadi ahli Shaklee kerana beliau akan menerima uv [ point kiraan Shaklee] yang melayakkan beliau menerima bonus dengan lebih besar.

Jika anda mempunyai kenalan yang berminat berniaga namun tidak mahu mengeluarkan sebarang modal, sarankan mereka menjadi agen dropship anda. Jika mereka lebih serius, mereka akan melangkah kepada peringkat seterusnya ialah pengedar Shaklee yang serius.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya Irdina [ Ein ] Tel : 012-994-4503 FB : Norazlina Mohd Idris (irdina shaklee)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.