Sunday, April 21, 2013

ESP, PerFomance Drink dan Omega Guard

                                                              Duniaku_Putriku..

Hari ini 30hb Disember 2012

Bersamaan dengan birthday ibu kesayangan saya...
Happy birthday Bonda..

 

Topic saya hari ini:  Khasiat set 3M, Perfomance Drink

Sebenarnya sudah lama saya ingin kongsikan 1 pengalaman Testimoni tentang diri saya sendiri setelah mencuba Produk Shaklee ESP dengan Perfomance...

Pengalaman saya mencuba ESP dengan Perfomance dalam bulan Jan 2011.. Masa itu umur Putri dalam likungan setahun tiga bulan. Saya ini surirumah sepenuh masa.

Pada ketika itu saya lagsung tidak mengenali " apa itu Shaklee " dan ape itu ESP dan Perfomance ". Saya tiap - tiap hari risau breast saya membengkak dan sakit.. Anak saya pula kerap menyusu time usianya setahun tiga bulan. Pada masa itu suami pula tiada di rumah.. Suami mencari nafkah jauh dari sisi saya dan anak.. Jadi saya belajar hidup berdikari.

Adakala kerap anak saya menangis.. Puas saya mengadu pada husband saya ketika itu. Kata husband saya pada masa itu, "Dia" suruh saya beli susu tin... Jadi saya pun beli..

Bulan pertama guna susu campur enfagrow dengan susu ibu. Kena pula cirit - birit.. Bulan ke dua dan selanjutnya pun ada jek tidak kena. Pendek kata guna susu tin hanya 6 bulan aje.. Tiada 1 susu pun yang serasi untuk putri minum.. Baik Enfagrow, Anmum, Sustagen Junior, dan Dutch Lady. Pendek kata, semuanya tidak sesuai untuk putri saya.

Genap January 2011. Bermula lah saya mengenali Shaklee. Produk Shaklee. Malah Kakak saya, Norita Pengedar Shaklee pertama antara adik - beradik saya yang mengesyorkan saya untuk minum ESP dan Set B ( Breastfeeding Mother ) yang merangkumi 30biji b-complex, 30biji Vitamin C, 30biji Vita-Lea, sebotol Ostematrix dan 90biji Alfalfa.. 

Alhamdulillah... Penghasilan susu cukup memberangsangkan.. Malah Putri kerap menyusu dan tidak lagi merengek dan melalak sepanjang hari dan malam... Putri menyusu dengan kenyang dan tido nya pun lena.. Seronok rasanya melihat anak kecik saya menikmati susu ibu dengan puas. Alhamdulillah..

Kebetulan saya pula bersalin secara operation. Dan kurang bertenaga... Nak buat rutin harian seperti mengemas pun tidak larat dan tidak bertenaga.

Apa lagi.... Kakak saya pun mengesyorkan Perfomance Drink

 Nak tahu... Bagus sekali minuman Perfomance drink ini... Pertama kali mencuba.. Sedap nya saya rasa... Saya bancuh 3 sudu Perfomance drink di campur 2 sudu ESP... Macam air yougurt... Sedap... Dan yang memberangsangkan lagi you all. Saya cukup bertenaga... Tidak sakit tulang belakang.

Alhamdulillah... Dengan keberkatan set 3M, dan Perfomance Drink. Sehingga kini saya cukup bertenaga dan tidak letih seperti dahulu... 

 

 

Pada saat anak saya berusia lingkungan 3tahun. Anak saya pula menggemarkan minuman ESP.. Keaktifan anak saya cukup memuaskan hati kedua ibu bapanya... Untuk perkembangan minda, dan kesihatan Putri, kakak mengesyokarkan Omega Guard.

Omega Guard ini banyak membantu putri saya.. Sekiranya Putri saya kena jangkitan virus selsema. Saya cepat-cepat memberi Putri makan Omega Guard.. Esok jangkitan virus selsema terus hilang.. Ajaibkan... Alhamdulillah... Pendek kata, kena usaha apa sahaja asal saya dan Putri sihat sejahtera...  Bagi saya, Produk Shaklee ini cukup memberangsangkan dan memuaskan hati saya. Terima kasih saya ucapkan kepada kakak saya Norita Mohd Idris kerana telah mengesyorkan produk Shaklee dengan saya..

Genap Jun tahun 2011 saya telah mendaftar diri menjadi ahli Shaklee... Dengan keberkatan dan didikan tunjuk ajar dari kakak saya, sekarang sumber pendapatan saya sebagai surirumah dan menjadi stokis Produk Shaklee mencacah 4 angka...

Anda di Luar sana, bila lagi?? Jom lah sertai kami dalam menjana pendapatan dari rumah dan mendaftar diri untuk menjadi Ahli Shaklee dan mencuba Produk Shaklee ini... Cukup berbaloi you all....

Berminat?? Sila Hubungi saya :

Nama : Norazlina Mohd Idris

E-mail : Lina_irdina@ymail.com

No. Tel : 012-994-4503

                    

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.