Wednesday, November 27, 2013

GLA COMPLEX ADALAH YANG TERBAIK...


GLA Complex sesuai utk wanita & Lelaki

Ramai customer saya bertanya "GLA ni boleh ke ambil kalau belum berkahwin? Saya tengok semua yang ambil GLA ni sudah berkahwin. Boleh ke saya ambil? Sebab saya mempunyai masalah segugut yang teruk, period tidak teratur."

Jawapan saya : " Ye semua orang tak kira perempuan atau lelaki, sudah berkahwin atau belum, boleh mengambil vitamin ni. Bukan sahaja GLA COMPLEX malah semua vitamin Shaklee sesuai utk perempuan mahu pun lelaki"

GLA ni memang bagus utk perempuan yang mempunyai masalah PMS. Banyak lagi khasiat GLA. Jangan risau untuk mengambil dan mengamalkannya kerana ia adalah vitamin semulajadi, tiada bahan kimia. Tidak ada kesan sampingan atau kesan dikemudian hari malah kesihatan kita lebih baik dari sebelum ni. Jom kita lihat apakelebihan GLA complex Shaklee.



♥ Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
♥ Membantu meningkatkan kesuburan
♥ Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
♥ Membantu dalam menangani menopus
♥ Menguatkan kuku dan rambut
♥ Menjadikan kulit lebih sihat, cantik, lembut dan berseri-seri
♥ Membantu menangani masalah ekzema
♥ Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
♥ Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
♥ Menguatkan imuniti tubuh
♥ Memperlahankan proses penuaan
♥ Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
♥ Mengawal kencing manis dan darah tinggi
♥ Mengawal kolesterol
♥ Untuk fungsi saraf




Ramai sudah berpuas hati dengan GLA ini. Mereka mengemarinya kerana 1 kapsul sahaja macam2 khasiat yang mereka dapat. Ini antara Testimoni Customer saya.





Tujuan kawan sekolah saya ni mengamalkan GLA utk mengaturkan period beliau dan ingin mendapatkan baby. Sekarang period beliau sudah teratur, tidak mengalami segugut lagi. Yang paling best, berat badan pun turun sekali. Jimat!


Tunggu apa lagi? jom try Gla complex ni. Memang sangat puas hati. Saya pun mengamalkannya selepas bersalin kerana period saya tidak teratur selepas bersalin. 4 bulan sekali baru datang. Bila saya sudah mengamalkannya, period sekarang sudah teratur, kulit pun makin halus dan lembut. Tak percaya? Jom jumpa saya, lihat sendiri kulit saya. ;)

Saya pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei. Dapatkan konsultasi PERCUMA & TERBAIK dengan setiap pembelian dari blog SAYA


Jangan malu dan jangan segan untuk mencuba produk Shaklee ini... Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

 Facebook : Norazlina Mohd Idris (DUNIA VITAMIN IRDINA)
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
E-mail : Lina_irdina@ymail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 ID SHAKLEE : 804347 (sesiapa sahaja boleh menggunakan Number ID SHAKLEE saya sekiranya anda ingin membeli sendiri di BRANCH SHAKLEE yang berhampiran dengan tempat tinggal anda di luar sana..)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.