Thursday, November 28, 2013

SHAKLEE ADALAH YANG TERBAIK


assalammualaikum kepada para pembaca blog e-in shaklee. Terima kasih kerana sudi luangkan masa untuk membaca blog ein nie.

Jika kalian nak tahu, ini lah keluarga saya. Walaupun ein baru dalam bidang Shaklee, ein amat bersyukur kerana kakak ein masih menjadi Admin dalam membantu ein untuk memperkembangkan bussiness Shaklee kami.

Thanks to Norita Idris and Naquib Hussein kerana mendorong ein dalam liku-liku biz ini. Suami ein pun sedang berjinak-jinak ingin ikut jejak langkah abg ipar saya Naquib Hussein dlm bidang ini. Mula-mula suami saya jual mahal. sombong tak mahu join.

Once ein dapat income baru-baru ni... MELETOP....!!! Rezeki Allah Turunkan dari muka Bumi utk kami bertiga, Syukur Alhamdulillah...!! Sungguh tak terjangka... Masa tu lah sang suami baru buka mata nak tolong si Isteri dalam bidang Shaklee..

Huhuhu... Syukur sangat2.. Dahulu hidup saya susah yang amat. Menanggung derita. Pendek kata macam lagu TEGAR. Ingin lihat lagu Tegar, jom layari website in... http://www.youtube.com/watch?v=1gQ8rZ-yH60.

Pendek kata, apa yang berlaku pada kita. Ada hikmah. Allah ingin tukarkan nasib kita lagi baik dari sebelumnya. Yang penting, sabar dan tabah. Apakata kita ubah nasib kita dalam menceburkan diri dan memberanikan diri utk bidang Shaklee ini. 

Bidang Shaklee ini bukan SKIM CEPAT KAYA ye. Tapi Biz Shaklee ini adalah dalam Bidang Jualan Makanan Tambahan ( supplement ) bagi membantu rakan-rakan dan anak-anak yang memerlukannya.. Nama Singakatan nya : Stokis pengedar Shaklee... 

Sesiapa yang berminat untuk mendapat Income meletop...! CEPAT-CEPAT HUBUNGI SAYA.. Anda akan dapat sokongan dan dorongan dari kakak saya Master Norita...


 Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya
 Facebook : Norazlina Mohd Idris (DUNIA VITAMIN IRDINA)
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
E-mail : Lina_irdina@ymail.com Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503
 ID SHAKLEE : 804347 (sesiapa sahaja boleh menggunakan Number ID SHAKLEE saya sekiranya anda ingin membeli sendiri di BRANCH SHAKLEE yang berhampiran dengan tempat tinggal anda di luar sana..)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.