Friday, November 14, 2014

Ramadhan bersama Shaklee~~



Ramadhan bersama Shaklee~~ 

Apa yang anda perlukan?

PADA 29 JUNE 2014, Semua Umat Islam akan menjalani Ibadah puasa... Bila puasa ni biasalah, lapar dahaga itu lumrah..bulan ini adalah bulan yang sangat sesuai untuk menjaga kesihatan..Sebab itu Allah suruh berpuasa, sebab puasa ni banyak faedahnya..bukan lapar sia2 ye..ada signifikan nya pada tubuh.

Apa kebaikan puasa selain detox badan kita? Puasa membantu merehatkan tubuh kita dan sistem penghadaman..yelah asyik makan je kan..bagi yang nak menurunkan berat badan, ini juga waktu yang sesuai..

Bulan ni badan kita memerlukan tenaga yang mencukupi untuk melakukan aktiviti harian termasuklah beribadah..jadi Tubuh harus diberi nutrient yang betul dan mencukupi..


SHAKLEE MUAR : 06-9501264 @ 012-994-4503


Ini yang seharusnya terjadi sewaktu kita berpuasa..
http://Duniavitaminirdina.blogspot.com


Masalahnya orang kita ni kadang2 main makan je ..ikut suke, jadi, badan bukan makin sihat dan bertenaga tapi jadi sebaliknya pulak..dengan makanan berminyak, makan karbohidrat berlebihan..memang kenyang tapi tak menepati keperluan tubuh untuk berpuasa..sudahnya badan jadi makin letih, melepek sepanjang hari.. orang makin sihat, kita menjemput penyakit baru pulak..

Apa yang kita perlukan semasa berpuasa?


http://Duniavitaminirdina.blogspot.com


Ini memang HOT SET SHAKLEE tahun lepas..  mula berpuasa dengan Tripple Gem, tapi kebanyakan masa E-in suke ESP+Performance Drink..

sebab masa tu  menyusukan anak , jadi sangat risau kita jadi cepat dahaga, lapar kan..bf mom tahu lah kan betapa lapar dan dahaganya setiap kali lepas bf anak..tapi Alhamdulillah, mampu bertahan sehingga time berbuka puasa..


*My favourite Performance Drink..kacau2, bancuh dengan ESP dan Melashake, letak dalam peti ais sekejap..Ya Allah sedapnyaaaaa~~


http://Duniavitaminirdina.blogspot.com


Ini jugak set yang sangat perlu..kadang2 tubuh mula nak sesuaikan dengan situasi baru kan..ada yang sembelit lah..apalah..jadi sistem percernaan sedikit terganggu, tambah2 yang berbuka tak hingat dunia tu hehe jadi sangat perlu ambil fiber lebih ye kalau tak, seksa! kembung, tak lawas semua ada

Bagi untuk memastikan badan tak sakit-sakit untuk mengerjakan ibadan, boleh ambil omega, ostematrix dan joint health..nak bangun sahur pon senang, tidur pon lebih lena, badan tak sakit2, lenguh2..

Banyak sangat nak ambil? Jangan risau..kalau ingin tahu apa yang sesuai dengan anda, boleh dapatkan konsultasi percuma dari E-in shaklee..yang penting kita sihat dengan kadar yang kita mampu..puasa bukan untuk makan berlebih-lebih, merosakkan badan, tapi bulan yang sangat baik untuk merehatkan tubuh kita..kalaulah tubuh tu boleh bersuara, bersorak agaknya badan kita ni masa bulan ramadhan ni..

Bulan May 2014 nie, jom lah ramai2 grab membeli MEALSHAKES buy 6 free 1 untuk buat stock Bulan Ramadhan pada Bulan depan..Jangan ketinggalan ye kawan2 untuk dapatkan mealshakes bulan ini.....

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, Tempahan serta pembelian produk shaklee, daftar keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

Facebook : Norazlina Mohd Idris (DUNIA VITAMIN IRDINA)
Shaklee ID : 804347
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 @ 06-9501264

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.