Monday, October 2, 2017

Gagal SPM bukan penamat hidup

Tanpa sedar dah 5 tahun lebih saya berada dalam Shaklee....dan alhamdulillah masih setia sehingga hari ini. Sebelum buat Shaklee full time, pernah juga kerja sebagai sales girl dekat supermarket atau kerja admin....tapi semuanya tak bertahan.

Gagal SPM bukan penamat hidup

Saya selesa dengan bisnes Shaklee kerana bisnes ni serasi dengan jiwa saya....

Dan bisnes ini telah membuktikan bahawa gagal SPM tak bermakna gagal seluruh kehidupan.

SPM saya biasa-biasa aje....tapi bisnes ni hanya memerlukan kerajinan dan minat yang tinggi selain berusaha secara berterusan.

Jika dulu, saya tak pernah membayangkan saya mampu mempunyai kereta saya sendiri....alhamdulilah walau usahakan Shaklee dari rumah saya mampu beli sebuah kereta.

Mengapa saya memilih Shaklee?

Pertama kerana saya sendiri makan produk ini. Sejak zaman sekolah lagi saya dah makan produk ini. Cuma saya lebih konsiten selepasa saya mempunyai keluarga.

Sejarah makan Shaklee.....saya makan sejak zaman sekolah lagi. Masa tu sekolah menengah lagi...dalam tingkatan 3. Berat saya masa tu 80 kg lebih [ over weight] dan kakak saya suruh makan Lecithin untuk kurus. Paling dahsyat dia suruh saya makan secara kunyah. La ni aje baru la saya telan. Tapi kagumnya hasilnya sangat ketara kerana selepas itu barulah saya dapat berat yang sesuai dengan umur saya waktu tu iaitu 55 kg.

Kedua ; bisnes yang mudah di uruskan melalui rumah. Saya pula jenis susah nak bagi anak saya orang lain jaga. Saya lebih suka jaga anak saya sendiri. So bisnes ni sangat sesuai dengan saya. Boleh dibuat hanya dari rumah atau di mana saja janji ada internet.

Ketiga ; usahakan sesuatu yang ada hasil memanglah satu yang seronok. Lebih seronok jika ada bukti. Maksud saya bisnes Shaklee ni menyediakan slip pendapatan dan dengan slip ni amat mudah bagi saya sorang surirumah nak buat loan kereta. Dengan slip pendapatan Shaklee seorang surirumah mempunyai peluang untuk memiliki kereta malah rumah juga boleh asal cukup syarat.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, Ingin Tahu tentang promosi Shaklee,Tempahan serta pembelian produk shaklee, daftar keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya
 Facebook : NORAZLINA MOHD IDRIS Shaklee ID : 804347
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM

Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 @ 013-999-34-99

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.