Tuesday, February 19, 2013

Pengedar Sah Shaklee di Muar Johor



Alhamdulillah sudah dua bulan saya mengusahakan biz Shaklee hanya dari rumah. Kakak saya adalah mentor saya dalam biz ini. Walaupun begitu saya tetap usaha untuk majukan diri dan biz saya melalui dengan banyak membaca. Apabila ada mana2 bahagian yang tidak saya faham, saya akan terus hubungi kakak saya.

Semalam buat pertama kali kami mengadakan kelas Shaklee di Muar Traders Hotel. Alhamdulillah hampir 15 orang hadir. Ada yang datang dari Johor bahru, Batu Pahat, Melaka malah lebih hebat apabila ada kawan yang datang dari Singapura. Moga kakak saya akan dapat mengadakan kelas seperti ini di masa akan datang.

Saya cuba menyediakan beberapa vitamin asas penyusuan, kecantikan untuk semua pelanggan saya bukan sekadar di Muar tetapi juga untuk seluruh Malaysia. Terima kasih tak terhingga kepada semua pelanggan saya yang memberi kepercayaan kepada saya membeli vitamin dari saya.




Sekiranya anda adalah warga Muar, dan berminat untuk membeli produk Shaklee atau ingin menjadi biz partner saya, sila hubungi saya melalui no telefon di bawah. Saya sangat berbahagia jika dapat membantu anda mengubah taraf kesihatan anda mahupun taraf ekonomi keluarga anda melalui biz Shaklee ini.

Sampai berjumpa lagi, selamat hujung minggu bersama keluarga tersayang!


Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya
 Irdina [ Ein ] Tel : 012-9944503
 FB : Norazlina Mohd Idris

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.