Wednesday, November 27, 2013

Testimoni SET B




Assalammualaikum you all... Apakhabar?? harap para pembaca blog saya semuanya sihat-sihat belaka.

Hari ini saya nak kongsi cerita seorang testimoni saya.

Jom kita lihat apa kata testimoni di bawah ini


Puan Noorhidayah


" Ein hari ini akk nak kongsi sedikit lah ein. Pasal produk yang ein suggestkan pada kami sekeluarga.
Set B Shaklee. Ein tahu kan anak akk yang sulong berumur 7 tahun. Sebelum ein perkenalkan produk Shaklee. Akak tengok kekadang period tidak datang. Maklumlah perempuan. Ada masa hormon kita berjalan tidak teratur. Ada masa akak ingat akak hamil, tapi turun darah. Hampir tujuh tahun jugak lah nak menimang cahaya mata kedua... sampai akak mengenali ein... Ein suggestkan SET B dengan OSTEMATRIX buat kami sekeluarga."
" Buat pengetahuan ein, akak baru mencuba produk Shaklee 2 bulan. Akak makan Vitamin C dan Vitalea Shaklee. Tup2 akak terus mabuk.. Akak pun pergi klinik check. Alhamdulillah. Berkat makan supplement Shaklee ini, akak di sah kan hamil cahaya mata kedua... Alhamdulillah... Terima kasih ein kerana perkenalkan produk Shaklee pada kami sekeluarga."


Tetimoni Ke-2 pula :
                                 Puan Rugayah ( Ibu angkat saya )

" Ein, sebelum ini cik Gayah sering sakit lutut. susah nak bangun gara-gara sakit lutut. Hampir setiap malam cik gayah makan ubat penahan sakit dari doktor. Sejak ein bagi cik gayah supplement Shaklee, OSTEMATRIX. Sakit lutut cik gayah dah berkurangan. Malah cik gayah makin bertenaga, cik gayah mudah nak mengambil  wuduk di bahagian kaki. Buat pengetahuan ein, sejak cik gayah makan ostematrix, cik gayah sudah tidak makan lagi ubat penahan sakit dari doktor. Alhamdulillah... Terima kasih ein kerana perkenalkan produk supplement shaklee ini. "


Alhamdulillah ini adalah keberkatan, tawakal yang mampu saya berikan pada customer saya Puan Hidayah dan Puan Rugayah.. Yang penting makan supplement mengikut jadual yang betul. Minum air mineral 3Liter sehari.



Anda di luar sana bila lagi?? Ingin menimang cahaya mata?? Jom kita usaha dan tawakal dengan membeli dan mencuba produk Shaklee.. Berbaloi you all...


Berminat??
PM saya FB : Norazlina Mohd Idris
Whatsapp / call / sms : 012-994-4503
Gmail : irdinashaklee [@] gmail.com



Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya Irdina [ Ein ] Tel : 012-9944503 FB : Norazlina Mohd Idris

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.