Thursday, June 13, 2013

Bissness 05

Nama pelanggan, Alamat dan No telefon untuk diisi pada bahagian penerima. Sertakan juga butir-butir yang sama bagi diri anda untuk diisi pada bahagian pengirim. Jika anda tidak memberikan maklumat diri anda, saya akan hantar menggunakan alamat saya yea.

(2) Pelanggan ingin mendapatkan trial pack set b+ESP

Penghantaran trial pack boleh diuruskan melalui saya dan saya minta untuk anda uruskan penghantaran ESP melalui Shaklee (M). Jangan lupa untuk menambah postage pada harga ESP yea.

(3) Pelanggan ingin mendapatkan FULL PACK Set B

Anda boleh uruskan secara terus dengan Shaklee(M) setelah menerima pembayaran daripada pelanggan. Anda boleh membuat pesanan melalui faks / telefon / walk-in /Email. Jangan lupa untuk menambah postage penghantaran RM10 bagi semenanjung Malaysia dan Rm20 bagi Sabah & Sarawak.

Nota : Cara di atas adalah cara bagi mereka yang TIDAK ADA MODAL untuk membuat trial pack mahupun stok di rumah. Mudah dan ringkas kan?? Kita hanya sebagai orang tengah. Yang pasti KONSULTASI perlu anda lakukan.

(4-3) Cara membuat pembayaran (4-3-1) Tunai , Credit Card / Debit Card

Untuk pembelian secara terus di mana-mana cawangan Shaklee.

(4-3-2) Perbankan online dengan memindah terus ke akaun Shaklee Maybank.

Nama pemegang akaun : SHAKLEE PRODUCTS (M)
No akaun : 5143 0140 6423
* Sila hantar bukti pembelian dalam email anda terutamanya waktu transaksi & jumlah pembayaran. Boleh gunakan fungsi print screen.

Nota : Sila letak no akaun maybank Shaklee (M) ke dalam favourite list untuk memudahkan proses pembayaran. Anda tidak perlukan mengambil no TAC setiap kali melakukan transaksi.

(4-3-3) Kad kredit secara online ( Visa Card & Master Card Sahaja. AMEX tidak diterima). Debit Card juga diterima.
Beritahu (1) No kad kredit (2) Tarikh Luput (3)Jenis Bank (4) Nama kad kepada Shaklee. Jika pelanggan anda ingin menggunakan kad kredit, anda boleh dapatkan bantuan staff Shaklee untuk menelefon terus ke pelanggan jika mereka enggan memberikan maklumat yang diperlukan kepada anda.

Nota :

(1)Apabila Shaklee caj ke kad kredit, anda/pelanggan anda akan menerima SMS transaksi serta jumlah yang dikenakan kepada kad anda. Saya sarankan untuk anda menerima maklumat melalui SMS dan padamkan untuk tujuan keselamatan.

(2) Untuk mempercepatkan proses order anda, saya galakkan gunakan kredit kad atau debit card ( maybank ceri kad paling mudah) kerana staff di kaunter akan dapat caj terus kepada kad anda. Pembayaran ke akaun maybank Shaklee akan mengambil masa sehari untuk staff mengesahkan transaksi anda dengan bahagian perakaunan. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.