Wednesday, October 5, 2016

USAHAWAN BERJAYA BERSAMA SHAKLEE

Rugi buat separuh jalan !

Kebanyakan orang yang kurang berjaya adalah kerana mereka usaha separuh jalan dan mudah putus asa.

Bila pula yang dikatakan LUCK ? Tuah ni pada mereka yang datang kemudian dan hanya buat sikit usaha terus dapat hasil yang melimpah!


So kesimpulannya -

1. Mari semua, kita Usaha biar sampai BERJAYA. Buat Shaklee sampai jadi Master Coordinator.

2. Walaupun kita semua baru nak mula, selagi tak cuba kita tak tahu nasib kita. Sebab setiap orang berpeluang untuk berjaya. Kadang-kadang kita boleh jadi manusia yang paling bertuah bila dah mencuba!
3. Sekiranya Upline sering marah-marah, perli, sindiran. Anggap itu sebagai teguran, Kebaikan. Bagi kita semua sedar untuk mengubah semua nasib kita menjadi yang baik. Mana ada ibu marahkan anak untuk memusnahkan masa depan anak-anak nya.


4. Buat Biz Shaklee nie, perlukan semangat yang kuat dan kental. Jangan hari ini kena tegur dengan upline. Terus taknak buat. Jangan sama sekali. Sebab, sekiranya anda seperti ini. Anda adalah manusia yang hidup TIADA MASA DEPAN...!!


5. Sekali kita melangkah ke alam biz shaklee ini, kita harus teruskan perjuangan kejayaan demi anak-anak kita. Mesti success dan terus success... Ingat, jangan toleh belakang skali kita dah melangkah ke alam biz ini....

6. JANGAN SESEKALI KURANG AJAR dengan UPLINE. Walaupun kita membenci upline, upline lebih muda dari kalian semua. JAGA BAHASA ANDA. JANGAN BIADAP. TIADA UPLINE., ANDA MATI...!! TIADA UPLINE, ANDA HANYUT..!! TIADA DOA DARI UPLINE ANDA, MAKA ANDA GAGAL SEUMUR HIDUP.... So REMIND THAT...!! JANGAN DERHAKA dengan UPLINE. UPLINE ini UMPAMA IBU ANDA...!! JANGAN BUAT APA YANG IBU ANDA TidaAK SUKA... Walaupun IBU anda usia nya lebih muda dari anda....!!!



SHAKLEE MUAR : 012-994-4503










* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, Tempahan serta pembelian produk shaklee, daftar keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

Facebook : Norazlina Mohd Idris (DUNIA VITAMIN IRDINA)
Shaklee ID : 804347
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 @ 019-661-6306

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.