Friday, November 14, 2014

SHAKLEE MUAR : PERFOMANCE DRINK


Performance Drink Shaklee : Minuman Paling Hangat di Musim Hangat Ini

Cuaca Malaysia sekarang sangat hangat. Nak tahu apa minuman yang paling hangat di musim hangat, panas dan berjerebu ni? Lagi lagi bulan puasa ni kan. Tak lain tak bukan, minuman bertenaga Performance Drink Shaklee. Performance Drink ni dalam bentuk serbuk, rasa oren. Bentuk dan rupa dia macam Jus Tang serbuk tu tapi khasiat dia lain tau.... 
Performance drink ni adalah minuman elektrolit yang terdiri daripada bahan yang utama dalam badan iaitu Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion.. 
Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan. 
Sekiranya anda sedang mencari  minuman elektrolit, pilihlah hanya yang terbaik untuk diri anda dan juga keluarga. Bagi yang sering bersukan, selalu bekerja di bawah terik matahari, pilihan yang terbaik semestinya Performance Drink Shaklee. Kenapa? kerana ia berbeza dengan jenama yang lain..bukan sahaja rasanya yang lazat, yg penting ia tak bergas dan ada kelebihan yang lain seperti di bawah:-


  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan. 

shaklee muar : 012-994-4503

Performance Drink Shaklee, yang berbeza dari minuman tenaga yang lain


Haa...nampak dak? Pentingkan minuman elektrolit ni. Kalau kandungan elektrolit tak seimbang dalam badan atau terganggu, ia boleh membawa maut.  Kalau anda mengalami haus terlampau, kulit bibir mengelupas atau rasa mual,  itu merupakan tanda2 badan anda sedang menghadapi tahap dehidrasi yang terlampau. So, sila lah bancuh segelas Performance Drink dengan segera. Ia memberi tahap hidrasi lebih baik berbanding air biasa. Pasti berbaloi...
Harga runcit satu tong Performance Drink ini ialah RM82.50. 
Tapi, kalau jadi ahliShaklee anda layak untuk mendapat potonggan sehingga 20% di atas semua pembelian produk Shaklee. Ye betul, tak tipu. TAK PERLU ada pembelian minima yang beribu-ribu untuk menjadi ahli Shaklee. Hanya RM75 untuk seumur hidup. Betul, ini serius. 
Untuk order, boleh hubungi saya terus dengan menghantar SMS ke 012-994-4503 atau anda juga boleh WhatsApp ke no berikut :
   E-IN 012-994-4503 (saya sendiri) atau 
   IRDINA_SHAKLEE 013-235-5858

atau

Buat pesanan anda sendiri dengan KLIK link di bawah. Mudah saja! Barang akan terus di hantar ke depan pintu rumah anda!

ORDER : PERFORMANCE DRINK

Kami sangat mementingkan perkhidmatan selepas jualan. Setiap pembelian produk Shaklee dari kami, kami akan pastikan anda mendapat khasiat yang optimum dengan cara pengambilan supplement yang betul. Anda tak perlu pening-pening lagi mencari dan bertanya dengan agent Shaklee yang lain untuk mengadu masalah anda. Group kami mempunyai pakar-pakar yang sedaya upaya akan cuba menolong masalah anda.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, Tempahan serta pembelian produk shaklee, daftar keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

Facebook : Norazlina Mohd Idris (DUNIA VITAMIN IRDINA)
Shaklee ID : 804347
Gmail : Irdinashaklee@gmail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 @ 013-235-5858

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.