Monday, October 2, 2017

Kuasa 20 kali ganda lebih dari Vitamin C ?


KUASA 20 KALI GANDA LEBIH DARI VITAMIN C


BUKAN tak pernah terdetik di hati sebelum ini.. cuma bila ia terdetik waktu yang tak sesuai.. Time nak tidur atau time yang tidak sesuai nak text tanya. Jadi ianya lenyap begitu aje...

Namun kerana keyakinan dan pegangan saya selama ini adalah " Setiap Majlis Ilmu pasti ada Ilmu baru yang PATUT aku PELAJARI "



YA memang adakala kita ke Majlis Ilmu, kita pelajari Ilmu yang sama atau kita pernah dengar tapi kita tidak amati dan terapi limu itu... So berubah lah.. cuba terapi dan amalkan ilmu yang kita pelajari itu agar diri kita membangun serta berjaya mengubah nasib kita demi insan tercinta ( anak-anak ).



Dalam Kelas Di TERENGGANU, bila PUAN NUTRITIONIST itu sebut 20 KALI GANDA dari VITAMIN C..



saya Tergamam.. Terus saya besarkan mata tengok slide yang di bentang... Untuk confirmkan PRODUK Apakah itu !




TAHUKAH ANDA PRODUK APAKAH ITU...??? JENG.. JENG... JENG....




Vitamin ini boleh menghapuskan 20 radikal bebas berbanding Vitamin C menghapuskan 1 Radikal Bebas !!!










CREDIT FROM : KAK NORITA





Apa itu Radikal bebas ? Ia adalah sejenis Sel yang jahat yang merosakkan DNA tubuh kita. Jika ia tidak di kawal boleh menyebabkan Penyakit dan paling teruk boleh menyebabkan penyakit KETUMBUHAN ATAU KANSER.




So balik pada VITAMIN tadi..




Maka kerana kemampuan VITAMIN ini menghapus radikal bebas dalam badan. Inilah jawapan yang saya cari selama ini kepada soalan = Apa sebenarnya kekuatan CARATOMAX berbanding Vitamin C dalam melawan radikal Bebas ???




NAK tahu VITAMIN apa tak ?
VITAMIN ITU IALAH CARATOMAX


So sesiapa yang rajin MAKAN, saya ucapkan Tahniah !!! Kerana hakikatnya mereka yang mengamalkan caratomax bukan sahaja memberi mata yang lebih terang cantik dan bersinar tetapi dalam tak langsung membantu meningkatkan sistem imun badan menjadi lebih utuh.




Sebab itu Vitamin ACE ( CARATOMAX, VITAMIN C SHAKLEE DAN VITAMIN E SHAKLEE ) adalah gabungan 3 VITAMIN yang kuat untuk hapuskan radikal Bebas ! Mereka yang mempunyai sakit KANSER juga di sarankan mengamalkan VITAMIN INI !




So jika anda nak CANTIK & LEBIH SIHAT, selain mengamalkan VITAMIN C SHAKLEE, apakata tambahkan sekali CARATOMAX SHAKLEE DALAM LIST ANDA. WORTH TO BUY !!




Bagi yang amalkan VITAMIN C tapi nak lebih mantop ADD ON sekali CARATOMAX !!!!




SERIOUS BERBALOI & ANDA AKAN BERPUAS HATI... Tapi ingat.. Kena CONSUME tanpa tinggal walau sehari if nak hasil yang LUMAYAN.... hehehe












* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, Ingin Tahu tentang promosi Shaklee,
Tempahan serta pembelian produk shaklee, daftar keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

Facebook : NORAZLINA MOHD IDRIS
Shaklee ID : 804347
Gmail : GINGERBREAD1509@gmail.com
Blogger : DUNIAVITAMINIRDINA.BLOGSPOT.COM
Call / sms / whatsapp : 012-994-4503 @ 013-999-34-99

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.