Tuesday, April 25, 2023

Insentif Shaklee Malaysia yang ramai tak tahu

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Insentif Shaklee Malaysia



Hari ini saya nak berkongsi tentang seronoknya bisnes Shaklee dan Insentif Shaklee tawarkan namun ramai yang tidak tahu.

Ramai maklum, Shaklee adalah sebuah syarikat Vitamin Gergasi Dunia dan pastinya syarikat ini berkisar kepada vitamin dan kesihatan semata-mata. 

Namun tahukah kalian ia lebih dari itu?

Shaklee adalah sebuah syarikat yang diwujudkan untuk memastikan manusia sejagat menjaga kesihatan, mempunyai kehidupan yang sejahtera, mempunyai masa bersama keluarga dan paling best adalah mempunyai kebebasan kewangan yang diimpikan.



Insentif Shaklee Malaysia


Antara Insentif Shaklee Malaysia yang serba sedikit orang tahu :

  • Untung Runcit melalui jualan tunai. Seronoknya bila dapat untung runcit, dapatlah kita menampung belanja harian yang adakala tak de dalam plan asal kita pada mulanya.
  • Bonus Peribadi dari syarikat. Setiap belian 150UV melayakkan kita mendapat bonus peribadi dari Shaklee. Adakala ianya juga dipanggil Cash Rebate. Walaupun hanya dengan menjadi ahli dan amal makan sendiri sahaja kita tetap layak terima bonus walau tanpa downline asalkan mencapai 150UV tadi. Bestnya Shaklee tawarkan bonus peribadi ni hingga 21% tau. Saya teruja dengan cerita kakak saya yang mula dapat bonus 21% pada usia beliau 19 tahun lagi. Ini membuktikan ianya tak mustahil pun.
  • Bonus Kepimpinan khas akan diberi bila kita mula berkongsi dan membina kumpulan kita sendiri. Pasti akan ada customer kita yang berminat nak join keahlian bila mereka dah mula merasai perbezaan mengamalkan produk Shaklee ini. Shaklee juga sangat menghargai bila kita mula merekrut ahli baru dalam team kita. Pasti bonus Kepimpinan adalah lebih lumayan dari Bonus Peribadi. Ini yang membuatkan saya lebih yakin menjadi seorang surirumah kerana kita hanya perlu memberi perhatian pada bisnes ini tanpa perlu meninggalkan anak-anak.
  • Insentif Trip Shaklee adalah antara insentif yang menjadi rebutan para pengedar Shaklee yang komited. Bukan hanya untuk pengedar yang aktif dan komited sahaja yang layak join trip tetapi best sekali boleh bawa ahli keluarga kita , bergantung berapa tiket kelayakan yang kita perolehi. Maka tidak terhad pada ahli sahaja, jika ada tiket lebih atas usaha yang kita dah curahkan, kita boleh bawak anak , suami atau mak ayah juga.

Berita baik bermula bulan Mei 2023, Shaklee menyediakan Hadiah Tunai kepada mereka yang bersungguh menunjukkan komitemen mereka dalam bisnes ini. Ianya dapat dibuktikan dengan peningkatan jualan dan perkembangan organisasi ahli tersebut yang mencapai had yang syarikat tetapkan.

Hadiah Tunai yang ditawarkan bukanlah kaleng-kaleng nilainya tetapin RM600 Tunai !

Sempena dengan tawaran yang Shaklee berikan itu, Shaklee turut menyediakan set tawaran produk kesihatan dengan hanya RM99 kepada mereka yang baru hendak mencuba vitamin Shaklee.




Set ini adalah untuk membantu pengedar Shaklee yang ingin dapatkan Insentif tunai dari Shaklee Malaysia. 

Selain Insentif Tunai ini, Shaklee dah memaklumkan Insentif Trip Shaklee 2024

Insentif Shaklee Malaysia

Selain itu Shaklee juga menyediakan Trip Umrah bertaraf 5 bintang kepada Pengedar Islam Shaklee yang berminat nak menunaikan umrah secara Percuma dan seluruh perbelanjaan ditanggung oleh pihak syarikat.

Jika anda adalah orang yang suka travel, mencari ruang untuk dapatkan Me Time yang special dan mewah, jom lah join Shaklee dengan kami.

Bagaimana nak dapatkan Insentif Shaklee Malaysia ni?

Pertama sekali perlulah sertai Keahlian Shaklee terlebih dahulu. Cara pendaftaran adalah :

1. Membayar keahlian dengan hanya RM35 sahaja dan anda dah boleh mulakan bisnes Shaklee serta merta bila keahlian anda telah diaktifkan. Jika anda punya kekangan dengan masa, anda juga boleh membuat secara online dan team kami sedia membantu bila anda mendaftar dengan kami.

2. Membuat belian sebanyak 100UV melayakkan anda mendapat keahlian secara Percuma!


Sila klik Link Segera untuk anda mendaftar keahlian secara terus.


Sejurus anda mendaftar keahlian bersama team Shaklee saya, saya akan membantu anda dengan cara terperinci bagaimana nak buat duit dengan Shaklee. Seterusnya bagaimana nak grab semua Insentif Shaklee yang menarik itu akan saya kongsikan bersama anda nanti.

Tak kreatif buat ayat? Tak pandai nak buat Poster?

Oh jangan risau. Kelas percuma banyak disediakan untuk ahli yang mahukan kemajuan dalam kehidupan mereka.

Anda perlu tahu impian anda dan perlu rajin untuk terus usaha dapat capai impian anda.

 Jom sertai kami hari ini!


Jom wasap saya di 013-9993499 atau 






* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.