Tuesday, April 11, 2023

Bisnes Online Terbaik Malaysia - Bantu Ibu Tunggal Berdikari

Memula saya ikut mak pergi Miri atas dasar teman mak, taknak mak naik kapal terbang sorang. 
Kuala Lumpur ke Miri perjalanan 2 jam. Sebelum naik kapal terbang , nak kena lalu perjalanan Muar ke KLIA pun dah 2 jam. 

Biasa kami duduk Miri tak lama, sekadar teman kakak saya bila suami beliau kerja Offshore. Lebih kurang seminggu juga duk kat Miri.

Sepanjang kat Miri, kakak saya akan isi masa lapang kami dengan window shopping atau spa kuku. Mak la orang yang paling happy kalau pergi spa kuku. Tak jauh dari rumah kakak saya di Piasau.

Nak dijadikan takdir Allah, saya ditakdirkan menjadi ibu tunggal selama 2 tahun selepas itu. 

Sepanjang itulah saya belajar jinakkan diri dengan Bisnes Online sebab nak keluar, tiada siapa nak jaga si kakak [ Irdina]. Nak bagi orang jaga, si Dina ni takut orang. Macam nak kerja?

Kakak saya la buka peluang ajak saya buat Bisnes Online Shaklee. Kebetulan memang ramai sangat mencari produk Shaklee untuk penyusuan dan ibu hamil.

Bagi saya yang menjadi ibu tunggal waktu tu, ia peluang besar untuk saya dapatkan duit tambahan untuk meneruskan kelangsungan hidup dengan anak saya Irdina.

Bila ada training, kakak saya akan suruh join belajar sama. Belajar tentang produk dan cara nak beri konsaltasi  pada customer. 

Kerja saya update kat blog dan facebook. Sekarang dah bertambah dengan adanya wasap status, lagi la membantu.

Mengapa Bisnes Online Shaklee adalah Terbaik Malaysia, kerana bermula dari 

1. Pendaftaran keahlian, 
2. Buat pesanan, 
3. Cek pesanan , 
4. Cek point untuk  bonus boleh dibuat secara Online sahaja.

Bisnes Online Terbaik Malaysia



Tak perlu pun pergi opis Shaklee. Hanya perlu ada handphone dan komputer yang boleh melayari intermet. Kalau ada handphone pun dah cukup bagus. 

Ada handphone kena ada data. Data pulak kalau kita sibuk guna baca cerita orang di facebook , lama-lama muak juga. Kita pun takkan ada kemajuan dalam hidup. Baik la gunakan untuk buat bisnes. Boleh la jana duit.



Saya lebih teruja bila kakak saya tunjukkan bila ada income online, kita boleh nikmati hidup dengan anak lebih baik berbanding meminta-minta dengan orang lain.

Sepanjang 2 tahun jadi ibu tunggal, alhamdulillah saya dapat membantu mak saya serba sedikit belanja dapur khususnya.

Shaklee pula sediakan perkhidmatan untuk uruskan penghantaran produk yang customer order.

Jadi bila kita order, Shaklee yang akan poskan. Ya Allah,  mudah kan?


Selepas 2 tahun jadi ibu tunggal, saya berkahwin semula dengan suami saya yang pertama. Maka saya masih meneruskan Bisnes Online ini kerana Shaklee merupakan Bisnes Online Terbaik Malaysia, khususnya membantu Ibu Tunggal yang sedang mencari jalan untuk meneruskan kehidupan.

Jika and berminat nak tahu lebih lanjut, jangan segan hubungi saya di talian :

Pengedar Shaklee Bukit Payong : 013-999-3499



Saya sedia membantu dan beri tunjuk ajar.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.