Friday, April 7, 2023

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah | Pengedar Shaklee Bukit Payong

Bila nak raya ni, pasti kaum hawa takkan lepaskan peluang untuk mencantikkan diri. 




Wanita dan kecantikan adalah seperti irama dan lagu. Ia tak dapat dipisahkan.

Saya dah pernah menulis artikel tentang Vitamin C. 

Jemput baca : 



Sempena bulan Ramadhan, dan kini dah menghampiri Syawal, pasti ramai kaum hawa sedang sibuk membeli keperluan Raya selain produk kecantikan agar kekal menawan sepanjang Raya nanti.

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah diperkenalkan pada bulan ini dan memberi peluang ahli baru mendaftar keahlian Shaklee secara PERCUMA!

Sebenarnya vitamin C dan ESP ni antara vitamin viral masa PKP. Memang nampak kesan yang best pada kulit. Saya puashati kerana bila konsisten , jeragat pun tidak menular dengan sangat teruk, proses penuaan juga lambat.

Untungnya! Zaman dulu nak jadi ahli RM65 kemudian jadi RM35 dan hari ini sempena promo Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah ini, keahlian diberikan PERCUMA. MasyaAllah untung 1000x !


Untuk mereka yang nak cuba tapi nak lebih yakin, melihat testimoni....saya sharekan tetimoni Vitamin C dan ESP Shaklee. Ramai yang dah cuba! Mereka memang berpuashati tau!



Testimoni








Set Kulit Cantik Harga Rahmah ini sesuai untuk mereka yang ada masalah resdung, kulit bermasalah, jerawat, penyusuan dan kesihatan umum.



Jika anda berminat nak join AHLI SHAKLEE BOLEH KLIK SINI.

JIKA ANDA BERMINAT NAK DAPATKAN VITAMIN KULIT SET RAHMAH boleh wasap saya 

di 013-9993499



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.