Monday, March 13, 2023

Duit Raya Awal dari Shaklee

Tahu tak 15hb adalah tarikh yang dinantikan oleh semua pengedar Shaklee. Biasa kalau makan gaji kita akan terima pada hujung bulan. Syukurnya bulan April nanti Hari Raya Aidilfitri nanti menghampiri hujung April. Ini menjadikan berita gembira pada semua Ahli Shaklee yang aktif. Kami akan dapat Duit Raya Awal dari Shaklee!

Hahaha kelakar kan, Ramadhan lagi 10 hari nak tiba tapi saya dah nampak Duit Raya.

Bulan puasa ni cabaran terdekat pada pasar Ramadhan la. Melayan karenah anak yang nak cuba macam macam makanan. Belum lagi cerita bunga api dan mercun. Kalau awal puasa boleh la saya minta mereka bersabar dulu, kita akan beli bunga api ni masa dah masuk 15 hari berpuasa.

Syukur juga bulan Ramadhan ni pasti ramai akan mencari vitamin kesihatan. Terutama produk yang bagi tenaga dan atasi masalah sembelit. Dua perkara ni akan menjadi keutamaan pelanggan sepanjang bulan puasa.

Mungkin ada yang berminat nak cari pendapatan sampingan, elok benar la kalau mulakan bulan March ni supaya boleh la join skali dengan kami semua untuk dapat Duit Raya Awal dari Shaklee! Jadi agen dropship aje pun mudah tau!

Duit Raya Awal dari Shaklee

 

Macam mana nak jadi agen dropship? Memula kena daftar ahli. Boleh daftar ahli di sini

Selepas itu boleh join group wasap dan dapatkan info produk. Bahan untuk dikongsi juga turut disediakan. Mulakan sharing di semua media sosial dan berapa banyak sales itu menentikan Duit Raya dari Shaklee nanti. Wahhh bestkan?

Mungkin ada bisnes perlukan modal yang besar untuk mula. Tapi dengan Shaklee modal serendah RM35 sebagai pendaftaran sahaja yang diperlukan. Jika kita usaha lebih, dengan izin Allah kita boleh dapat lebih sebagai duit raya nanti.

Moga jualan Shaklee bulan ni akan terus meningkat dan ramai pengedar aktif Shaklee tersenyum girang melihat bonus mereka nanti.

 

Meh la join kami. Pengedar Shaklee Bukit Payong.

Einwellness

 










* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.