Tuesday, March 21, 2023

Pengedar Shaklee Bukit Payong : Jom Kurus sebelum raya dengan Set Kurus Shaklee.

Bulan Ramadhan ni pasti ramai ada plan untuk memastikan bulan ini dapat memberi kebaikan dan manfaat sepenuhnya.

Jom kurus sebelum Raya dengan Set Kurus Shaklee.

Bagi yang nak sihat dan nak kurus, bulan ni la kita kena amik peluang sepenuhnya. Namun ada segelintir yang tidak mempunyai perubahan langsung hatta puasa sebulan penuh. Ini biasa untuk mereka yang tidak dapat mengawal selera makan ketika berbuka puasa ditambah lagi jika ada makanan moreh disediakan.

Apakata tahun ni kita cuba kurus dengan Set Kurus Shaklee?

Set Kurus Shaklee dengan nama lain set Hello New You mengandungi 5 jenis nutrisi yang best untuk puasa secara langsung untuk kurus. Wah best kan?

 

Set Kurus Shaklee

Mengapa kena cuba Set Kurus Shaklee?

🧿 Sistem pencernaan berjalan  lebih baik dan mengelakkan masalah sembelit.

🧿 Cergas dan bertenaga sepanjang seharian berpuasa

🧿 Berat badan dapat diturunkan dan dapat berat yang ideal secara langsung meningkatkan keyakinan diri.

 

Apakah supplement yang terdapat dalam Set Kurus Shaklee?

Cinch Shake

Lecithin dan Omega

Herblax

Untuk booster boleh tambah Vivix.

 

Manfaat setiap produk :

Cinch Shakes

Set Kurus Shaklee

 

Omega Guard dan Lecithin

Set Kurus Shaklee

Omega Guard 

🥝 Proses bakar lemak dapat dipercepatkan dan ia membantu meningkatkan kadar metabolik serta  daya sensitif insulin tubuh dapat dipertingkatkan untuk membantu mengawal selia lemak. Menjalani  proses penyulingan molekul proprietari tiga peringkat.

Lecithin

🥝

Emulsi dari sumber semula jadi kacang soya. Selain mempercepatkan proses bakar lemak dalam tubuh , ia juga mencegah pengumpulan lemak dalam organ hati dan membantu menyingkirkan toksin dari hati.

 

Booster - Vivix 

Vivix merupakan cadangan kepada mereka yang mempunyai keinginan mendapatkan berat ideal yang lebih menepati BMI. Ini kerana Vivix adalah supplement yang bertindak sehingga ke DNA tubuh kita.

Ia Mengandungi nutrisi yang kaya dengan polifenol dan resveratrol yang membantu menurunkan berat badan dengan 3 cara iaitu kaya dengan antioksidan.  Bila terdapatnya polifenol dan resveratrol , ia akan membantu melindungi sel badan dari peringkat DNA dan menjaga agar sel tidak mudah rosak. Memandangkan ia bertindak terus dari DNA, maka proses pemecahan lemak dan pengecutan sel lemak akan lebih baik. Bestnya Vivix ni adalah membekalkan tenaga dan metabolisme booster. Polifenol dan Resveraterol meningkatkan penghasilan tenaga di peringkat mitokondria iaitu kilang tenaga sel badan.

 

Bagi yang yang bijak untuk mengambil peluang yang Shaklee sediakan, pembelian set Hello New You ini akan membantu anda mendapatkan kesihatan yang baik, berat yang ideal dan masa depan yang menarik bersama Shaklee. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi saya melalui wasap dibawah.

Set Kurus Shaklee


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.