Sunday, March 12, 2023

Set Puasa Shaklee sepanjang Ramadhan

Tahun ni tahun ketiga saya menjadikan Set Puasa Shaklee sebagai persediaan Ramadhan. Siapa sangka berkat kakak saya Master Norita memperkenalkan Shaklee 10 tahun  dulu.

Set Ramadhan Shaklee

Saya mula makan Shaklee sejak zaman sekolah lagi bila akak saya bawak balik ke rumah. Dulu badan saya berisi dan mak concern takut saya tak kahwin. Jadi saya disuruh makan lecithin banyak. Sampai sekarang Lecithin menjadi amalan terutama bulan puasa supaya dapat elak sembelit.

Lagi beberapa hari kita nak masuk bulan Ramadhan. Saya tetap kena masak untuk anak-anak lauk sahur. Cuma bahagian sahur untuk saya, sangat mudah dengan Puasa 1-2-3 Set  

Dalam Set Puasa 1-2-3 ada ESP Shaklee, Cinch Chocolate dan Performance Drink Lime. Dulu saya suka Performance Drink Oren. Bila bancuh dengan ESP Shaklee, rasa dia seakan-akan minum vitagen. Cuma tahun ni Shaklee hanya bawak masuk Performance Drink Lime.

Set Ramadhan Shaklee

ESP Shaklee dan Cinch Chocolate ni minuman yang rendah glisemik indeks. Pengambilan setiap 1 scoop dengan campuran air masak 450 akan memberi rasa kenyang yang sangat lama. Serat yang terdapat dalam minuman ini akan membuatkan perut kita selesa dan tidak meragam sepanjang puasa.

Set Ramadhan Shaklee

Rasa cokelat dari perasa Cinch Chocolate amat enak.

Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leusina bermanfaat dalam: ✔ Menggalakkan pengeluaran otot.
✔ Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak. ✔ Menyokong pemulihan otot. ✔ Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam.
 
Set Ramadhan Shaklee
 

Performance Drink Lime ni unik. 

Tingkatkan prestasi untuk mencapai kemenangan yang diimpikan. Serlahkan prestasi terbaik anda yang kekalkan momentum. Dengan proprietari OPTI-Lyte campuran elektrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan disamping menyokong penghidratan optimum. Biasa saya minum dengan air sejuk penutup sahur atau jadi minuman pembuka bila selesai berpuasa.
 
Set Ramadhan Shaklee
 
Bulan ni Shaklee pula buat tawaran Puasa 1-2-3 set dengan harga yang sangat tak masuk akal. Berbaloi la sangat untuk dapatkan set ni sebelum mulanya Ramadhan.
 
Andai anda berminat nak dapatkan Set Puasa Shaklee ni boleh wasap saya di SINI

 

Pengedar Shaklee Bukit Payong

EinWellness. 




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.