Wednesday, July 19, 2023

Tips nak join Bisnes Online

Mungkin anda sedang mencari bisnes yang boleh dibuat secara online. Artikel kali ni saya nak buat sharing tentang Tips Bisnes yang boleh dibuat secara online.




Menjual produk yang ada permintaan berterusan.

Untuk produk yang sentiasa ada permintaan antaranya adalah bisnes makanan, produk kelahiran, produk perkahwinan dan beberapa lagi kerana perkara ini sentiasa berlangsung. 
Setiap hari akan ada orang berkahwin, orang yang melahirkan dan bisnes makanan yang mana manusia meneruskan kelansungan hidup.

Menjual produk yang orang mampu beli.
Jika terlalu mahal juga menjadikan orang tak minat nak beli. Maka sebagai peniaga kita perlu guna banyak tenaga nak memujuk orang membeli produk tersebut. Maka surveylah dulu harga produk yang kita nak jual tadi untuk melihat permintaannya.

Bonus rebat atau keuntungan yang berbaloi.
Bila kita nak menjual produk online ni, kena juga amik tahu berapa komisen atau bonus rebat yang kita akan kita perolehi. Terlalu rendah juga tak berbaloi atau pastikan ia setara dengan usaha yang kita curahkan untuk menjual produk syarikat tersebut.

Pastikan produk yang hendak dijual itu mempunyai stok 
Ramai yang menjadi dropshipper berakhir macam tu sahaja kerana company yang mereka sertai tidak mengambil berat pada usaha yang dibuat oleh dropshipper. Ada yang jualan dibuat oleh dropshipper dilengah-lengahkan oleh syarikat produk. Jadi bayangkan perasaan dropshipper yang mengadap customer tadi.

Saya bersyukur kerana kakak saya perkenalkan Shaklee. Alhamdulilah walau berada di mana sekalipun, bisnes online tetap boleh berlangsung. 
Penyata pendapatan juga disediakan. Permintaan sentiasa berterusan kerana makin hari makin ramai yang sedar betapa pentingnya sihat.

Jika berminat nak tahu lebih lanjut, boleh wasap saya 013-9993499 atau boleh klik Link Express ini juga nak join group saya.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas ulasan dan coretan anda.